Nuviton Suplemen Laman Web Rasmi

Secure checkout, shop with confidence

One payment only, no additional charges

24/7 Customer support

Dapatkan Stamina Anda 3X Ganda Daripada Biasa, Lawan Keletihan & Hidupkan Badan Anda dalam Mod Pembakaran Lemak

"Dalam 30 hari ATAU Wang Anda Dikembalikan!"

Apa Faedah yang Boleh Dijangkakan?

Tingkatkan tenaga fizikal dan mental pada bila-bila masa anda perlukan, walaupun selepas seharian di pejabat

Menyokong sintesis protein untuk membantu membakar lemak yang tidak diingini dan membina otot

Tingkatkan motivasi dengan meningkatkan keyakinan dan mood keseluruhan anda

NUVITON™ ialah penggalak testosteron semulajadi yang boleh membantu mana-mana lelaki mengawal daya hidup mudanya dengan tenaga testosteron baharu dan semula jadi.

safe
Formula Selamat, Tiada Preskripsi Diperlukan
natural ingredients
Bahan Semulajadi Tanpa Kesan Sampingan
Money back
Jaminan Wang Dikembalikan 120 Hari
FDA NUVITON
Dikilangkan Di Kilang Yang Diluluskan FDA Di Malaysia & Telah Lulus KKM
Freeshipping-NUVITON
Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia

Disokong oleh lebih 18,781 lelaki yang berpuas hati di 25+ negara

NUVITON-reviews-Ulasan-shoppe-lazada

⭐⭐⭐⭐⭐

Dah lama saya tak tulis ulasan, tetapi NUVITON™ memang bagi impak kepada kualiti hidup saya. Tu pasal saya kene berkongsi betapa hebatnya mereka.

Saya baru sahaja menyambut hari jadi saya yang ke-42 dan kebelakangan ini setelah saya mengamalkan produk ni, keadaan keseluruhan minda, tenaga mental dan fizikal saya, dan kebolehan saya untuk berpikir jernih, telah kembali — sama ketika saya berumur 20-an. Saya merasakan keyakinan dan kejelasan yang tidak pernah saya rasai selama ini.

Saya telah mencuba makanan tambahan lain yang mendakwa boleh meningkatkan stamina dan testosteron, yang terbuat daripada multivitamin minuman berkhasiat.

Tetapi, TIADA yang boleh membuat perbezaan yang ketara seperti ini. Alhamdulilah, kini saya boleh berhenti mencari dan tidak akan beralih kepada suplemen lain. Dah ada supplement terbaik, buat apa buang masa cari yang lain. Makasih NUVITON™ !

NUVITON-reviews-Ulasan-shoppe-lazada

⭐⭐⭐⭐⭐

Saya seorang lelaki pertengahan umur yang uda berumur 40-an. Saya sangat benci pergi ke gim.

Ada pun saya pergi ke gim, sekurang-kurangnya saya melakukan 30 minit kardio sahaja, selepas itu, siap lah sudah. Penat.

Masa saya membeli produk ini, jujur, saya tidak begitu pasti. Tapi saya nak cuba apa pun supaya rajin pergi gym & jadikan gym sebagai rutin. Selepas 1 minggu mencuba, saya benar-benar terkejut. Hasilnya menakjubkan!

Bangun pagi, tenaga saya kelihatan melimpah dan saya tidak mudah letih.

Malah isteri saya memuji kemahiran saya di dalam bilik, hehe 😉

nuviton-review-users

⭐⭐⭐⭐⭐

“Suplemen ini memberi anda tenaga sepanjang hari! Saya kehilangan 10 kg lemak degil dan pada usia 37 tahun, saya berasa hebat!”

nuviton-review-users-malaysia

⭐⭐⭐⭐⭐

“Saya berasa lebih bertenaga walaupun selepas seharian bekerja. Saya bukan seorang yang bersenam setiap hari, tetapi saya dapat merasakan tenaga yang dipam setiap hari”
nuviton-review-users-malaysia2

⭐⭐⭐⭐⭐

“Saya benar-benar dapat melihat perbezaan selepas mengambil NUVITON™ selama beberapa minggu. Tenaga dan pemanduan saya telah kembali. Saya rasa saya mempunyai lebih banyak tenaga dan seluruh badan saya berasa lebih baik.”

nuviton-review-users-1

⭐⭐⭐⭐⭐

“Sukar untuk tidak memuji produk ini. Saya menggunakannya kerana ia membantu mengekalkan dorongan seks saya tinggi, meletakkan saya dalam mood yang baik, santai, dan membantu meningkatkan semangat untuk menyelesaikan aktiviti harian saya.”

nuviton-review-users-2

⭐⭐⭐⭐⭐

“Produk ini berkesan. Saya melihat perbezaan dalam saiz otot, daya tahan, dan juga libido seksual saya. Tetapi produk ini disyorkan untuk digunakan secara konsisten untuk melihat hasilnya. Jadi, jangan beli satu botol dan berharap dapat melihat hasilnya. segera.”

nuviton reviews

⭐⭐⭐⭐⭐

“Secara keseluruhannya adalah kejayaan terbesar untuk anda apabila ia berkaitan dengan produk testosteron, pada pendapat saya.”

Nuviton for men review

⭐⭐⭐⭐⭐

“Saya mempunyai lebih banyak tenaga! Dalam sebulan saya telah kehilangan 5kg dan saya berasa lebih kuat! 

nuviton-review-users-3

⭐⭐⭐⭐⭐

“Saya mula mengambil suplemen ini sebulan yang lalu dan saya yakin bahawa saya mendapat hasil. Saya bersenam untuk menurunkan berat badan tetapi saya tidak menyangka bahawa ini akan menjadi kesan langsung. Itu semua kerja keras. Apa yang saya benar-benar rasakan perbezaan yang ketara adalah di dalam bilik tidur dengan isteri saya.”

nuviton-review-users-2

⭐⭐⭐⭐⭐

“Produk ini bukan pil ajaib, dan memerlukan sehingga dua-tiga botol sebelum kesannya ketara. Produk ini telah membantu tenaga, mood saya dan meningkatkan tahap testosteron.”

⭐⭐⭐⭐⭐

“Latar belakang saya: Lelaki berumur 31 tahun – Saya baru sahaja menghabiskan botol pertama saya/30 hari produk ini dan saya perlu katakan, produk ini sangat bagus. Saya mula berasa lebih bertenaga, tahap kekuatan dan stamina saya meningkat”

Adakah anda menjawab 'Ya' kepada mana-mana soalan berikut?

Nuviton one bottle

Jika Anda menjawab ‘Ya’ kepada mana-mana perkara ini, maka NUVITON ialah jawapan anda

Kekal Bertenaga

Tingkatkan tenaga anda dan kalahkan keletihan

Bukan rahsia lagi: “T rendah” boleh berlaku kepada mana-mana lelaki, tanpa notis, dan terutamanya bagi lelaki berusia 30-an dan 40-an — apabila tanggungjawab hidup menjadi berat dan anda terjerumus ke dalam tabiat tidak sihat untuk membantu mengatasi tekanan.

آ‘NUVITON™ membantu mendapatkan semula tenaga utama anda dan membalikkan gejala yang memusnahkan kejantanan ini dengan 6 bahan semula jadi, berkuasa dan disokong secara klinikal.

Mengambil 1-2 kapsul NUVITON yang diukur dengan sempurna, selamat dan semulajadi setiap pagi boleh membantu “membuka pintu” dan membanjiri badan anda dengan testosteron baharu dan dicergaskan semula, tanpa berjumpa doktor untuk mendapatkan suntikan T yang mahal dan tanpa menyusahkan diri anda di gimnasium.

Hidup Sihat

Hasil yang Pantas dan Ketara

Hanya dalam masa beberapa minggu yang singkat, anda boleh mula mengalami tenaga yang meletup, masa pemulihan yang lebih pantas dan fizikal yang kelihatan lebih seksi secara keseluruhan, yang akan dilihat oleh orang lain.

Tidak percaya kami?

Kami sangat yakin anda akan menyukai cara NUVITON™ membuat anda rasa, kami menggesa semua pelanggan baharu untuk mencuba NUVITON™ sepenuhnya tanpa risiko!

Dengan cara ini, anda boleh melihat dan merasakan hasil yang menyegarkan otot secara langsung atau wang anda dikembalikan.

Balikkan kesan testosteron rendah yang memusnahkan nyawa dan pulihkan kembali kecergasan anda

Anda tidak perlu terus mengalami gejala testosteron rendah. NUVITON™ meningkatkan tahap testosteron semulajadi anda dengan selamat untuk meningkatkan tenaga, kecergasan dan kesihatan keseluruhan anda dengan cepat.

Formula uniknya mengandungi campuran vitamin, mineral dan bahan semula jadi lain yang terpilih secara khusus dan telah terbukti secara klinikal untuk membantu menyokong pengeluaran testosteron badan anda, walaupun usia anda meningkat.

MENGURANGKAN STRESS SEHINGGA 71.6%*

Good-mood-nuviton

Dengan menghalang kortisol yang menyebabkan tekanan, badan anda akan mempunyai masa yang lebih mudah untuk “melepaskan” lemak yang tidak diingini untuk badan yang lebih ramping dan seksi, yang membolehkan anda memakai semula pakaian yang tidak anda pakai selama bertahun-tahun.

MEMBAKAR LEMAK BADAN KESELURUHAN SEHINGGA 16%*

nuviton-burn-fat

Campuran bahan semula jadi berfungsi secara sinergi untuk menyokong aliran testosteron yang berterusan dan sihat, untuk proses pembakaran lemak yang lebih baik.

MENINGKATKAN KEKUATAN OTOT SEHINGGA 138.7%*

reverse-low-testosterone-levels

Dengan aliran darah yang lebih baik, ramuan NUVITON™ boleh membantu mencergaskan semula otot anda dengan lebih tenaga, untuk banyak keuntungan yang boleh anda lihat dan rasa.

Kesemua faedah ini disokong oleh penyelidik terkemuka di lapangan

Salah satu daripada 6 ramuan NUVITON™ ialah Ekstrak Physta® Tongkat Ali.

Ia merupakan satu kesedaran daripada dekad penyelidikan dan pembangunan dengan usaha kolaboratif oleh saintis seluruh dunia. Berikut adalah orang penting yang telah mendedikasikan hidup mereka untuk memastikan Eurycoma longifolia terus menerima pengiktirafan di seluruh dunia sebagai produk herba yang selamat dan terbukti.

NUVITON-DOCTORS

Professor Ralf Henke

NUVITON-DOCTORS-2

Dr. Sun Tao

NUVITON-DOCTORS-3

Professor Katsuiku Hirokawa

NUVITON-DOCTORS-4

Dr. Ab Rasip

NUVITON-DOCTORS-6

Professor Chokyun Rha

Natural, Safe, And Clinically-Backed Ingredients You Can Trust

Physta® Tongkat Ali

Terdapat 12 potensi manfaat kesihatan Tongkat Ali yang disusun daripada pelbagai kajian penyelidikan saintifik dan ujian klinikal.

Impak yang ketara ialah ia membantu Meningkatkan Pengeluaran Testosteron, Meningkatkan Kesihatan Seksual & Libido, Meningkatkan Kekuatan, Otot & Aktiviti Fizikal & Merangsang Penurunan Berat Badan & Lemak Badan

NUVITON-Cordyceps

Ekstrak Cordyceps NUVITON™

⚪ Cordyceps disebut-sebut sebagai tonik yang “menyuburkan yin” dan ” menyegarkan yang” untukmenyeimbangkan Qi atau daya hidup seseorang.

⚪ Cordyceps terkenal dengan keupayaannya untuk meningkatkan tenaga dan melawan keletihan.

⚪ Cordyceps boleh membantu meningkatkan peredaran darah dan kesejahteraan keseluruhan.

⚪ Cordyceps mengandungi pelbagai nutrien sepertiadenosin, cordycepin, asid cordycepin, polisakarida, 16 asid amino penting, vitamin A, B, C dan K.

NUVITON-Ginseng

Ekstrak Ginseng NUVITON™

⚪ Ia adalah anti-radang dan anti-oksidatif

⚪ Penyelidikan terkini telah menumpukan kepada peranan potensi ginseng dalam menggalakkan tindak balas sistem imun anti-virus dan anti-bakteria badan, meningkatkan pengeluaran sel dendritik, makrofaj, dan sel darah putih ‘pembunuh semulajadi’.

NUVITON-Horny-Goat-Weed

Ekstrak Barrenwort NUVITON™

Ia mengandungi bahan yang dipanggil Icariin. Icariin boleh menyekat protein yang dikaitkan dengan disfungsi erektil yang dipanggil Phosphodiesterase jenis 5 (PDE5).(Sumber

Para saintis mendapati bahawa Icariin bertindak dengan cara yang sama seperti Viagra (Sildenafil) dengan menyekat aktiviti PDE5. Bezanya tiada kesan sampingan & 100% semulajadi.

 
 
NUVITON®-Devil's-Thorn-Extract

Ekstrak Duri Syaitan NUVITON™

Selain mengurangkan kesakitan dan keradangan, duri syaitan (Devil’s thorn) mungkin menyekat tindakan ghrelin, hormon dalam badan anda yang meningkatkan selera makan dan memberi isyarat kepada otak anda bahawa sudah tiba masanya untuk makan.

NUVITON-Maca-Root

Ekstrak Akar Maca NUVITON™

⚪Ia tinggi dalam nutrien dan banyak vitamin termasuk zat besi, kalium dan mangan yang mencergaskan seluruh badan.

⚪Kedua, akar maca berfungsi untuk menyokong tahap testosteron yang sihat sehingga meningkatkan tenaga, stamina dan kecergasan .

⚪ Akhir sekali, akar maca mengandungi nutrien unik yang dipanggil macaenes dan macamides yang dikaitkan dengan menyokong libido yang sihat (Sumber).

Mengenai Sokongan Testosteron Semulajadi,

Tiada yang setanding dengan NUVITON™

✅

Undergone rigorous testing and pre-clinical and clinical studies to determine the bioactive contents and to ensure long-term safety, efficacy, and quality.
 

❌

No actual testing is involved from reputable 3rd parties. Hence, no quality & safety assurance.

✅

Ingredients are extracted from the plant’s most beneficial part, the roots. And this is the most valuable and expensive part of any plant.

❌

Most ingredients are sourced from cheap plants, Grade B, and not from roots.

✅

Proven to Restore Testosterone levels in 3 month time.

❌

No evidence.

✅

 The product has no side effects in the long term, and all its components are 100% natural and safe. 

❌

Unreliable data and unlikely to know if it will cause side-effect or not, especially in the long-run.

✅

Manufactured in KKM approved facility, and the ingredients are KKM registered.

❌

Most testosterone boosters in Malaysia, are not KKM registered. 

✅

 All components of the product are backed by scientific evidence of their effectiveness and importance in increasing testosterone, as well as all the benefits mentioned previously.

❌

Most products don’t have supportive study on ingredients level.

✅

Certified Halal by JAKIM at the ingredient level

❌

No Halal certification on the ingredient

✅

Containing no dyes, no GMO genetically modified soy, no caffeine. This product 100% organic.

❌

Majority of the products on the market contain caffeine or GMOs.

✅

Suitable for Vegans, Vegetarians and Keto-friendly lifestyles.

❌

Might not be suitable for everyone.

FOTO PAKEJ ASAL NUVITON™

Nuviton-Bottle3
Nuviton-Bottle2
Nuviton-Bottle

Pilih Pakej NUVITON™ Anda

trust icons

PAKEJ LELAKI SUPER

Pilihan Super Jimat
RM 490 RETAIL: RM 1,475
  • 'Cash On Delivery' Tersedia Di Seluruh Malaysia
  • JIMAT: RM 985
  • Harga Sebotol = RM 98

PAKEJ PENGGALAK TENAGA SUPER

Pilihan Popular
RM 350 RETAIL: RM 885
  • 'Cash On Delivery' Tersedia Di Seluruh Malaysia
  • JIMAT: RM 535
  • Harga Sebotol = RM 116
Popular

PAKEJ PENGGALAK TENAGA

Pilihan Termurah
RM 169 RETAIL: RM 295
  • 'Cash On Delivery' Tersedia Di Seluruh Malaysia
  • JIMAT: RM 100
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping